Polis a lastra boto sin tripulante trece aden

Posted on 12/28/2018, 4:46 PM AST | Updated on 12/28/2018, 4:49 PM AST

ORANJESTAD - Polis Maritimo a lastra un boto sin tripulante trese aden.  Awe mainta 08.50 polis maritimo a bai un search and rescue bandi Manchebo y a lastra un boto chikito. E boto no tin registratienummer, consecuemente no sa ken ta e donjo. Pa medio di potretnan Cuerpo Policial kier wak si nos por localisa e donjo y entrega e boto back. Actualmente e boto den lama mara na e pier, pero e no por keda eynan y polis maritimo no tin trailer pa sake foi awa tampoco. E donjo por tuma contacto encaresidamente cu e siguiente numbernan:

5881896 / piket cel 5975125