Trafico parcialmente cera na rotonde Pos Chiquito diahuebs

Trafico parcialmente cera na rotonde Pos Chiquito diahuebs

Posted on 12/12/2018, 10:22 AM AST | Updated on 12/12/2018, 10:24 AM AST

ORANJESTAD - SETAR ta informa cu debi na trabounan necesario na  su red, trafico ta parcialmente sera na e rotonde di Pos Chikito diahuebs dia 13 di december 2018 entre 9 am. Por fabor tene cuenta cu e informacion aki pa preveni cualkier inconveniencia