Camber den un cas na Bushiri a pega candela diahuebs anochi

Posted on 11/30/2018, 12:18 AM AST | Updated on 11/30/2018, 12:20 AM AST

ORANJESTAD - Diahuebs anochi habitante di Bushiri casnan di pueblo a haya holo di huma den e cas y ora a wak candela a cuminsa den e camber y a bira basta grandi. Di biaha e persona mes a drenta accion pa combati e candela, pero a inhala basta huma. Esaki a pone cu unidadnan di brandweer, ambulans y polis a presenta. Personal di brandweer a controla tur cos, paramedico di ambulans a atende cu e victima na e sitio.