Turista Mericano a bira malo na Mangel Halto y fayece

Turista Mericano a bira malo na Mangel Halto y fayece

Posted on 11/13/2018, 3:11 PM AST | Updated on 11/13/2018, 3:13 PM AST

ORANJESTAD – Un turista Mericano a fayece awe merdia na Mangel Halto. Segun vocero suplente di polis Liliana Rasmijn, awe diamars merdia pa 12:13 central di polis a wordo notifica cu un persona lo a bira malo den lama na Mangel Halto. Patruya di polis a bay cu urgencia na e sitio y na su yegada a pidi pa ambulance mirando e situacion di e turista masculino. 

Lamentablemente ambulance no por a haci nada pa e turista. Pa 13:15 dr Texier a constata morto di e turista K.J. naci na merca dia 25-12-1969. 

Slachtofferhulp a presenta pa asina guia e famia den e momento dificil aki . Cuerpo policial ta manda palabra di condolencia na e famia di e fayecido.