Instituto coreccional KIA a ricibi 8 auto extra pa haci nan trabou

Posted on 10/26/2018, 4:48 PM AST | Updated on 10/26/2018, 4:49 PM AST

ORANJESTAD – Gobierno diabierna a haci entrega di 8 auto na representante di KIA esta mayor Quan, cu e intencion pa por eherce nan tarea mas eficiente y optimal. Terminando Mayor Quant a bisa di ta contento cu a ricibi e autonan, nan tabatin 4 y aworaki cu esnan cu a bin nobo lo por brinda mihor servicio di parti KIA, pa cual ta gradici Minister pa a haci esaki posibel.