Romero: Avionnan na Aruba por fuel atrobe

Romero: Avionnan na Aruba por fuel atrobe

Posted on 9/27/2018, 9:46 PM AST | Updated on 9/27/2018, 9:52 PM AST

ORANJESTAD - E situacion na aeropuerto a normalisa pa loke ta asunto di jetfuel contamina. Asina minister di Transporte Chris Romero a informa diahuebs anochi. Segun e mandatario responsabel pa aeropuerto, e problema di jetfuel contamina/ malo ta limita na un tanki y investigacion ta andando kico a causa e problema. " Avionnan por fuel normalmente atrobe" e mandatario a finalisa bisando.