Ex empleado di Setar sentencia na castigo di prison na Miami awe

Ex empleado di Setar sentencia na castigo di prison na Miami awe

Posted on 6/27/2018, 4:42 PM AST | Updated on 6/27/2018, 4:43 PM AST

MIAMI - Ex trahado di Setar Egbert Koolman a keda sentencia na tres aña di prison na Miami awe, pa su participacion den un caso di labamento di placa, soborno, pa cual e la ricibi placa pa regla contractnan lucrativo cu companianan di telefon celular. Huez Federico Moreno a dicta e sentencia na Miami, despues cu Koolman a admiti culpabilidad na april ultimo riba e cargo di labamento di placa. in Miami after pleading guilty in April to conspiring to commit money laundering.

E CASO

Fiscal Mericano a bisa cu entre 2005 pa 2016, Koolman a usa su posicion di product manager na Setar pa asisti companianan pa obtene e contractonan. Na tur, Koolman a ricibi mas di 1.3 miyon dollar den ‘pagonan corupto’. Pa por a camufla e placa, Koolman tabata ricibi pagonan di soborno via transferencia electronico via banconan Mericano y placa cash durante reunionnan na Miami y Aruba.