Interpark Coney Island ta celebra dia di Himno y Bandera!

Interpark Coney Island ta celebra dia di Himno y Bandera!

Posted on 3/16/2018, 8:30 PM AST | Updated on 3/16/2018, 8:31 PM AST

(ADVERTORIAL)

ORANJESTAD - 18 di Maart ta dia cu Aruba henter ta celebra nos dia di Himno y Bandera. Mirando e gran respaldo cu Interpark Coney Island a ricibi for di nos pueblo, e parke ta celebra e dia aki en grandi cu comunidad. Interpark ta anuncia cu tur persona cu bishita e parke Diadumingo awor dia 18 di Maart y drenta entre 6or- 8or pm, ta ricibi un IceCream di Nestle completamente gratis!!! Banda di esaki, tur persona cu drenta entre 6or cu 8or tambe lo ricibi un ticket pa por haci uso di UN di e attractionan di e parke completamente GRATIS! Di e forma aki, Interpark kier yama danki na Aruba y celebra e dia nacional aki hunto cu pueblo. E parke ta recorda tur hende cu nan tey na Aruba pa algun siman mas y ta invitabo pasa y disfruta di e ciudad di diversion cu bo famia y no warda te ultimo momento. Nos ta wardabo desde diahuebs-diadumingo cuminsando ya caba for di 6or di atardi.