ORANJESTAD – E racha di atraco, pa con grandi of chikito cu e por ta, ta continua. Ayera nochi un biaha mas polis a raporta un caso di atraco, unda cu dos mucha homber cu arma di candela ta drenta cas di un señora na Blauwesteegstraat y bay cu su celular.