Polis a saca curpa sin bida den lama na Boca Mahos

Polis a saca curpa sin bida den lama na Boca Mahos

Posted on 11/12/2017, 1:20 PM AST | Updated on 11/12/2017, 1:36 PM AST

ORANJESTAD - Autoridad a caba saca un curpa sin bida di un persona femenino den lama na altura di Boca Mahos. Segun vocero policial Lito Lacle a confirma pa NoticiaCla, e melding a drenta 11or cu un curpa tabata drief na e sitio menciona. Den careda di 1'or e boto di polis PB 2 a saca e curpa for di awa y ta transportando e pa tera. No por confirma si ta trata di un hogamento segun Lacle. Keda pendiente pa mas informacion.