Interupcion di servicio di webmail awe nochi laat

Interupcion di servicio di webmail awe nochi laat

Posted on 8/2/2017, 6:15 PM AST | Updated on 8/2/2017, 6:15 PM AST

ORANJESTAD - SETAR ta informa cu pa motibo di trabou nan di mantencion tin un interupcion di servicio diaranzon dia 2 di augustus 2017 mei anochi pa 4or di marduga  diahuebs dia 3 di augustus 2017  di e servicio nan di:

 -          Webmail

( cliente no por ricibi e-mail. Cliente por manda email si durante e oranan menciona). Setar ta pidi su disculpa pa inconveniencia cu esaki por ocasiona.