ORANJESTAD - Na twee jaar constructie werkzaamheden wordt het nieuwe gebouw van het ziekenhuis volgende week opgeleverd. Ter gelegenheid daarvan houdt het ziekenhuis op 1 augustus een 'Open House' voor het publiek. Daarna hoopt het ziekenhuis het nieuwe gebouw snel in gebruik te kunnen nemen.
Het “Open House” is op 1 augustus van 9-12 uur 's morgens. Bezoekers kunnen gebruik maken van de parkeerplaats van het nieuwe gebouw en de hoofdingang nemen van de Spoedeisende Hulp. Bezoekers van het “Open House” krijgen een "mini tour” door een van de personeelsleden van het ziekenhuis. Bezoekers worden vriendelijk verzocht om geen kinderen mee te nemen.