Arubaanse douaniers doen mee aan Vierdaagse van Nijmegen

Arubaanse douaniers doen mee aan Vierdaagse van Nijmegen

Posted on 7/24/2017, 11:09 AM AST | Updated on 7/24/2017, 11:11 AM AST

DEN HAAG – Dit jaar heeft opnieuw een aantal Arubaanse douaniers meegelopen in de Vierdaagse van Nijmegen. Het viertal liep op uitnodiging van de Nederlandse Douane mee in de 101e editie van het evenement. De directeur Arubahuis,  Shandra John was naar Berg en Dal gekomen om de Arubanen hun medaille op te spelden. Marlon Ruiz deed al voor de 13e keer mee en Giovanni Davelaar liep de tocht al 11 keer.  Voor Oliver Wever was het de derde keer en Jerrold Tromp deed voor het eerst mee Shandra John heeft de Nederlandse Douane bedankt voor hun gastvrijheid en heeft vier Arubaanse douaniers van harte gefeliciteerd met hun succesvolle deelname aan de Vierdaagse van Nijmegen. In de douanegroep zaten dit jaar deelnemers uit verschillende landen, waaronder Duitsland, Luxemburg, Curaçao, Italië, Finland, België en Aruba. Foto: met dank aan het Arubahuis.