ORANJESTAD – De autoriteiten hebben vandaag de vrouw G.J. Lampe aangehouden op verdenking van fraude met vergunningen. "Deze aanhouding heeft niets te maken met de zaak Ibis," verzekerde de woordvoerder van het Openbaar Ministerie, Ann Angela vanmiddag aan NoticiaCla.
De verdachte is aangehouden en overgebracht naar de recherche voor aanvang van het verhoor.