ORANJESTAD – De brandweer moest vanmorgen vroeg uitrukken om een brand in de lifttoren van de Aruba Beach Club te blussen. Om 6.30 uur kwam de melding bij de brandweer binnen. Toeristen die op de betreffende verdiepingen verbleven zijn tijdelijk geëvacueerd. De brandweer was de brand al snel meester. Brandweercommandant Edward de Cuba heeft aan NoticiaCla bevestigd dat er alleen schade is aan het lifthuis (huisje op het dak waar de controle van de lift zit). De lifttoren staat tussen de Aruba Beach Club en Casa Del Mar.