Wegomleiding te Sasaki door werkzaamheden Watty Vos Boulevard-project

Wegomleiding te Sasaki door werkzaamheden Watty Vos Boulevard-project

Posted on 7/17/2017, 5:31 PM AST | Updated on 7/17/2017, 5:35 PM AST

ORANJESTAD - De Directie Openbare Werken (DOW) laat weten dat met ingang van woensdag 19 juli op de L.G. Smith Boulevard (Sasaki) ter hoogte van de T-kruising met de Caya Punta Brabo het verkeer van een provisorische rotonde gebruik zal moeten maken.

Reden hiervoor is dat men gaat beginnen met de aanleg van een permanente rotonde ter vervanging van het T-kruispunt. De tijdelijke verkeerssituatie wordt met barricades en borden aangegeven. De werkzaamheden zullen ongeveer een maand in beslag nemen. De DOW vraagt de weggebruikers met deze wijziging van de verkeerssituatie goed rekening te houden en biedt zijn verontschuldigingen aan voor het mogelijke ongemak.