Opnieuw overlast voor bewoners van gas afkomstig van Parkietenbos

Opnieuw overlast voor bewoners van gas afkomstig van Parkietenbos

Posted on 7/16/2017, 3:57 PM AST | Updated on 7/16/2017, 3:58 PM AST

ORANJESTAD - Zaterdagmiddag was er opnieuw grote overlast van gas afkomstg van de dump te parkietenbos. Bewoners hebben contact opgenomen met NoticiaCla en verklaard dat de gaslucht erger was dan ooit tevoren. De buurtbewoners moesten de ramen dichthouden en het was niet mogelijk om kleding te wassen. Het gas vormt niet alleen overlast maar is ook een bedreiging voor de gezondheid. Deze keer reikte de stank bijna tot Oranjestad. Vooral omdat de wind was gaan liggen was de overlast voor de bewoners van Simeon Antonio en Parkietenbos zaterdagochtend ondragelijk. Foto: archieffoto NoticiaCla van januari 2017, toen er ook veel gas vrij kwam.