ORANJESTAD – Komende zaterdag wordt bij Cumana de weg afgesloten in verband met werkzaamheden aan het Watty Vos Boulevard-project. De Dienst Openbare Werken, het bedrijf Mota Engil en de Setar hebben dit in een gezamenlijk persbericht laten weten. Automobilisten die de hoofdweg van Oranjestad naar Santa Cruz gebruiken moeten er rekening mee houden dat de provisorische rotonde bij Cumana zaterdag 15 juli gedeeltelijk voor alle verkeer wordt afgesloten. De Setar moet daar namelijk werkzaamheden verrichten.
Verkeer afkomstig uit Santa Cruz richting Oranjestad/Sabana Blanco wordt omgeleid via de weg van Cumana naar Meiveld en gaan achter het voormalige Codemsa langs om weer op de hoofdweg Oranjestad/Sabana Blanco terecht te komen. Verkeer uit Sabana Blanco wordt richting Santa Cruz omgeleid en neemt de weg van Cumana naar Meiveld en gaan achter het voormalige Codemsa langs om weer op de hoofdweg Oranjestad terecht te komen. De omleidingen worden met barricades en borden aangegeven. De weg wordt van 6 uur tot 19.00 uur afgesloten. De werkzaamheden zullen een dag in beslag nemen. De genoemde bedrijven rekenen op het begrip van de automobilisten en bieden hun verontschuldigingen aan voor het mogelijke ongemak.