ORANJESTAD - Zo'n 20 personen zullen een deel krijgen van de hoofdprijs van AWG 2.450.000,= van de Lotto die dinsdag is gevallen. Vanochtend werd het tweede deel van de hoofdprijs uitgereikt. Zoals bekend hebben twee personen de hoofdprijs van afgelopen dinsdag officieel gewonnen. Maar nu blijkt dat de groep winnaars veel groter is. Vijf leden van de winnende groep zijn vandaag de cheques komen ophalen. Sommigen weten al wat ze met het geld zullen doen, maar anderen willen eerst zien wat ze krijgen voordat ze grote plannen gaan maken. Damaris Ridderstap van de Lotto is blij dat meerdere mensen hebben gewonnen.