ORANJESTAD – De Kamer van Koophandel (KvK) heeft Kawish Misier benoemd tot nieuwe vice-voorzitter. Hij volgt in deze functie Frans de Mey op, die om persoonlijke redenen voortijdig is afgetreden. Misier is sinds januari 2017 lid van het bestuur en is het jongste bestuurslid dat de Kamer ooit heeft gekend. Misier vertegenwoordigt in deze functie de ‘young entrepreneurs’ van Aruba. Het nieuwe bestuurslid heeft sinds 2010 een eigen bedrijf en heeft dit weten te combineren met verschillende studies. Hij heeft een bachelor in Marketing en in Accounting & Finance behaald aan de Universiteit van Aruba en heeft in 2016 zijn master in International Business behaald.