Arubiano ta luci riba MTV

Arubiano ta luci riba MTV

Posted on 6/7/2014, 9:07 PM AST | Updated on 6/7/2014, 9:15 PM AST

ORANJESTAD - E fin di siman aki a bira conoci cu e conocido musico/productor Michael Lampe di e grupo Datapanik a logra bira e 'artista di siman, cu sigur, tanto pa Aruba como e artista ta un gran logro. Segun e website, e ta bisa cu e zonidonan di Aruba a haci un impacto riba MTV iggy, y como tal e grupo ta e artista di siman. MTV ta promove e cvd nobo FUENTE, cu ta relata na e idioma papiamento, y ta splica di unda papiamento ta origina. E ta lagabo scucha parti di e cantica tambe. Un otro logro grandi pa e hoben Lampe, despues cu e la presenta recientemente pa Su Mahestad Rey Willem Alexander tanto na Aruba como na Hulanda. Recientemente e la presenta su CD tambe na gobernador di Aruba Freddis Refunjol.