Gouverneur George beëdigt vanmiddag interim-kabinet Curaçao

Gouverneur George beëdigt vanmiddag interim-kabinet Curaçao

Posted on 3/24/2017, 11:48 AM AST | Updated on 3/24/2017, 11:49 AM AST

WILLEMSTAD – Vanmiddag zal Curaçao een interim-kabinet hebben, met Gilmar ‘Pik’ Pisas als premier. NoticiaCla.com heeft vernomen dat Gouverneur George-Wout akkoord is gegaan met het verslag van formateur Ruthmilda Larmonie-Cecilia en het nieuwe kabinet vanmiddag om 3 uur in het Forti zal beëdigen.

Het interim-kabinet zal er als volgt uit zien:

G.S. Pisas, Minister-Presiden, Minister van Algemene Zaken en Minister van Justitie Mw. S.V. Girigoria, Minister van GMN  Mw. M.M. Esprit-Maduro, Minister van Onderwijs N. Veira Ribeiro, Minister van BPD  E.M. Goeloe, Minister van Economische Zaken J.L. Cordoba, Minister van SOAW  L.D. Alberto, Minister van Financiën  Mw. R.D. Larmonie-Cecilia, Minister van VVRP 

 

In verband met het evenement na afloop van de beëdiging is aangekondigd dat er vanaf 2 uur vanmiddag gratis geparkeerd kan worden op de publieke parkeerplaatsen in Punda. Er is een uitnodiging gedaan aan het publiek om het nieuwe kabinet om 3 uur op de Plaza bij het Forti te verwelkomen en om 6 uur een ontvangst bij te wonen op het

Wilhelminaplein (parke Alameda).